Prekių ženklas, reiškiantis kokybę

Prekių ženklas, reiškiantis kokybę

1913 m. seniausiame Suomijos mieste Turku santechnikos specialistas Alfredas Onninenas įkūrė savo įmonę, atliekančią santechnikos montavimo darbus. Po kelių sėkmingos veiklos metų šeimos narių valdoma įmonė išplėtė veiklą – pradėjo verstis santechnikos ir šildymo prekių didmenine prekyba. Ilgainiui įmonės veikla išsiliejo į tarptautinius vandenis – šiandien „Onninen“ grupė veikia devyniose šalyse: Suomijoje, Švedijoje, Norvegijoje, Rusijoje, Kazachstane, Lenkijoje, Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Iš viso bendrovė valdo 160 padalinių, kuriuose dirba 2 800 darbuotojų. Į Baltijos regioną „Onninen“ vardas įžengė 1992 m.: pirmiausia buvo atidarytas padalinys Taline, 1994 m. – Latvijoje, o po metų – ir Lietuvoje.

Dėl kokybės

Bendrovė „Onninen“ pristato gaminius „Opal“ ir „Onnline“. Tai kruopščiai pagaminti, garantuotai kokybiški, palankios kainos ir puikų klientų įvertinimą pelnę gaminiai. Visas „Onninen“ gaminių grupes kuria savo darbą puikiai išmanantys specialistai. Kiekvienoje valstybėje už kiekvieną gaminių kategoriją atsakingas konkretus asmuo. Atsakingiems specialistams, kurių yra daugiau nei keturiasdešimt, padeda ir kitų sričių žinovai. „Kokybė mums yra savaime suprantamas dalykas. Jeigu gaminys pažymėtas mūsų prekių ženklu („Onnline“ arba „Opal“), mes užtikriname jo kokybę“, – teigia „Onninen“ komunikacijos vadovas Kai Puustinenas.
 
„Onninen“ dirba ne vienoje šalyje, o kiekvienos valstybės rinka turi savo ypatumų. Pasitelkus prekių ženklą, prekių asortimentą lengviau pritaikyti prie šalių poreikių. „Firminiai gaminiai nebūtinai yra patys pigiausi, bet klientas gali būti tikras, kad kainos ir kokybės santykis yra teisingas. Palankias kainas garantuoja centralizuota grupės pirkimų ir pardavimų sistema“, – priduria K. Puustinenas.

Lengvai pritaikomi „Opal“ gaminiai

„Opal“ – galutiniam vartotojui skirti aukštos kokybės gaminiai, parduodami mažmeninėje prekyboje. Taip ženklindama gaminius „Onninen“ siekia, kad „Opal“ gaminių serija būtų patraukli ir galutiniam vartotojui, ir ja prekiaujančiam prekybininkui.
 
K. Puustinenas teigia, kad kurdami gaminius „Onninen“ bendradarbiauja su įvairiais gamintojais ir tai leidžia pasiūlyti klientams dar daugiau. „Skirtingoms klientų grupėms esame parengę „Opal“ gaminių kompleksus, pavyzdžiui, vonios kambario įrangą, – sako komunikacijos vadovas. – Kai tik turime galimybę pasiūlą papildyti, tai ir darome.“
 
 Ženklo „Opal“ gaminiai naudojami paprastai ir saugiai. Nesudėtinga juos ir sumontuoti. Pirkėjas gali juos montuoti pats be specialistų pagalbos. Visiems „Opal“ gaminiams suteikiama dvejų metų garantija.

UAB „Onninen“
Savanorių pr. 187, LT-02300 Vilnius,
tel. (8 5) 232 2240, faks. (8 5) 232 2207,
el. paštas [email protected],
svetainė www.onninen.lt
2010 m. Pavasaris 
yra Kita
Žmogus ir vanduo erdvės harmonijoje – „Axor Massaud“