RST klientus informuos ir SMS žinutėmis

Rytų skirstomieji tinklai (RST) mobiliojo ryšio trumposiomis žinutėmis klientams siųs informaciją apie elektros energijos tarifus.

Pasak RST Klientų aptarnavimo kokybės valdymo vadovės Jurgos Railaitės, įdiegti SMS pranešimų siuntimo sistemą bendrovė nusprendė siekdama gerinti klientų informavimą.

„Atsižvelgdami į klientų pasitenkinimo tyrimą, kuris atskleidė klientų pageidavimą laiku gauti tik jiems aktualią informaciją, nusprendėme išplėsti komunikacijos kanalus naudojant telekomunikacijų bei interneto galimybes“, – sako J. Railaitė.

RST siunčiama informacija SMS žinutėmis esą nebus susijusi su rinkodaros tikslais.

„Klientai bus informuojami apie tarifų pasikeitimus, planuojamą elektros energijos išjungimą dėl tinklo remonto darbų jų gyvenamoje vietovėje, gaus kitą aktualią nereklaminę informaciją“, – teigia J. Railaitė.

Pasak jos, artimiausiu metu trumpąsias žinutes RST išsiųs apie sumažintas elektros energijos kainas gyventojams, atsiskaitantiems pagal dviejų laiko zonų tarifus.

Pasak J. Railaitės, komunikacija naudojant internetą ar mobiliojo telefono ryšį ypač pasiteisina vasaros atostogų metu, kuomet nemažai gyventojų išvyksta atostogauti arba persikelia iš savo nuolatinės gyvenamosios vietos į sodybas užmiestyje.

Šiuo metu savo mobiliųjų telefonų numerius bendrovei yra pateikę apie 40 proc. privačių ir 73 proc. verslo klientų.

yra Kita
RST išperka sodininkų bendrijų elektros tinklus