Alkoholio kontrolės įstatymo pataisos, kuriomis uždraudžiama bet kokia alkoholio reklama, įsigalios nuo kitų metų sausio 1-osios.
Kai kurie viešųjų ryšių specialistai jau konstatavo, kad dėl tokio draudimo net alkoholį gaminančios įmonės ant savo gamyklų negalės kabinti bendrovių pavadinimų, nes jie sietini su alkoholiu. Be to, lauko kavinėse esą nebegalės būti skėčių su alaus gamintojų logotipais.
Tačiau parlamentaras Antanas Matulas aiškino, kad atsitiktinai matomi alkoholių gamintojų logotipai nėra uždrausti.
„Visada reikia turėti proto ir loginio mąstymo. Tačiau tik teisininkai
Klaipėdos areną valdančios bendrovės „Klaipėdos arena“ direktorė Jolita Krickė teigė, jog alkoholio reklamos draudimai pramogų ir sporto komplekso pavadinimui įtakos neturės.
„Klaipėdos arenos pavadinimas yra „Švyturio arena“. Tai yra atskiras naujas užpatentuotas prekės ženklas. Jis užregistruotas pramogų kategorijoje ir su alkoholiu nieko bendra neturi“, – tvirtino J. Krickė.
„Carlsberg“ teniso arenos direktorius Raimundas Gricius teigė, jog sutartis dėl pavadinimo su alaus gamintojais yra pasirašyta iki 2012 m. sausio 1 d. – iki tada, kai įsigalios alkoholio reklamos draudimas.
klaipeda.diena.lt