Griaunama Klaipėdos autobusų stotis

Praėjusią savaitę prie Klaipėdos autobusų stoties prasidėjo pasiruošimas jos nugriovimui: sustatyti eismą ribojantys ženklai, pastatyti laikinosios stoties vagonėliai, į kuriuos bus iškeldintos bilietų kasos, siuntų priėmimo tarnyba, keleivių laukimo salė.

"Kovą pradedame griauti, o rugpjūtį jau turėtume įžengti į naujosios stoties patalpas", - sakė Jelizaveta Daugininkienė, stotį valdančios UAB "Klaipėdos autobusų parkas" generalinė direktorė. Pasak J.Daugininkienės, senoji stotis atitarnavo lygiai 20 metų – ji pradėjo veikti 1989-ųjų kovą.
 
 

Naujosios autobusų stoties pastatymas bus finansuojamas iš banko paskolos ir pačios bendrovės lėšų. Stoties patalpų statybos sąmata yra 3,6 mln. litų. 80% finansuoja bankas "Swedbank", paskola suteikta eurais.

"Banko sąlygos palankios, palūkanos geros. Rangovų pasiūlyti statybos terminai mus irgi maloniai nustebino. Norime viską atlikti šiltuoju metų laiku, kad mūsų keleiviai ir stoties darbuotojai patirtų kuo mažiau diskomforto", - pasakojo J.Daugininkienė.

Naujoji stotis yra statoma kartu su pastato bendrasavininku UAB "Palink", prekybos centrų "IKI" valdytoju Lietuvoje, kuris greta keleivių aptarnavimo patapų įrengs prekybos centrą. Komercinių patalpų įrengimą UAB "Palink" finansuos iš savų šaltinių.

Bendru UAB "Klaipėdos autobusų parkas" ir UAB "Palink" sutarimu, statybos darbai patikėti bendrovei "Vikstata", kuri yra pastačiusi analogišką objektą - autobusų stotį su prekybos centru Kėdainiuose.

Daugiau informacijos:
Arūnas Liubinavičius
direktorius
UAB "RSV projektai"
Tel. (8 685) 43000
[email protected]
in Kita
Greitos paskolos ir jų privalumai